sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Ennen syötiin lettuja ,nyt lasketaan kaloreita.


Oon kyllästyny tulemaan kotiin aina, siihen kun nään samat naamat jokaikinen päivä. Ei mitään uutta missään. Mulla on maailman surkein itsetunto.. En nää itessäni mitään mihin oisin tyytyväinen.  Olen yrittäny opetella näkemään itessäni jotain hyvääkin, siitä ei vaan tule mitään. Vielä kehtaan valittaa, vaikka oon saanu ihanimmat ihmiset ympärilleni ja kaikki on hyvin. Onneks mulla on paikka johon välillä pääsen rauhoittumaan, osaanko mä ees rauhoittua? osaan minä, omalla tavallani. Nimittäin tämä rauhan aikaan saama paikka on mun synnyin koti. Se on tarpeeks kaukana kaikesta..kaunein paikka jossa olen ikinä ollut. Muistot kantautuu mieleen joka kerta kun menen sinne. Ei mitään ylimäärästä missään, ei samoja ihmisiä koko aikaa vierellä, ihan kuin toinen elämä. Sekoa tekstiä ja vielä sekasin oleva kirjoittaja.

2 kommenttia:

  1. Voi Jenna, mulla on kans heikkoitsetunto, mutta mullapa sulle neuvo hyvä: aamulla herätessäs (jos kauheen montaa torkutusta ei tee, että ei kiire tuu kouluu niin kun mulla :D) ennen kouluun menoa, kato ittees peilistä ja luettele ääneen 3 hyvää asiaa itestäs just sillä hetkellä! Joka aamu tietysti eri, että se itsetunto alkaa paranee... kokemuksesta puhun ja mulla tuo on jo muutamassa päivässä tuottanut tulosta!
    Jos sanojen latelu ei auta, keksi itselles hokema niin kun yhessä tv ohjelmassa; sano ääneen vaikka vain yksi lause, kuten "olen hyvä sellaisena kuin olen, minulla on tänään ihanat vaatteet ja näytän hyvältä" ja sano se 5-10 kertaa putkeen, katso peilissä suoraan itseäsi silmiin ja sano se! Sekin voi auttaa!

    Tulipas tiukkaa tekstiä mutta puhun vaan siitä, että mulla itellä on auttanut nämä.. mulla on niin heikko itsetunto, että huh huh! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Emilia tästä kommentista :) täytyykin oikesti ruveta kokeilemaan jos tuosta on kerta hyötyä!

      Poista