perjantai 18. tammikuuta 2013

HAASTE!


Säännöt!

- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa 
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

                               
             
11 asiaa itsestäni      


  • Teen ensin ja mietin vasta sen jälkeen :D 
  • Maalmanympärysmatka ois unelma! 
  • Haluaisin pelastaa kaikki maailman hylätyt eläimet! 
  • Rakastan kissoja <3
  • Haaveilen ja unelmoin paljon. 
  • Nauran usein. 
  • En tykkää olla yksin, tarvitsen ihmisiä ympärilleni.
  • Höpötän koko ajan, enkä oo hetkeäkään paikoillani :D 
  • Toisen ihmisen hymy on parasta mitä tiedän.  
  • Hävitän aika useesti mun tavaroita, mulle on sanottu,että joskus vielä hävitän itteniki :D 
  • Olen sosiaalinen ihmine ja tykkään hirveästi olla ihmisten kanssa.                                                 
                                                                       

Haastajan kysymykset

        1. Oletko enemmän urheilija vai penkkiurheilija ja mikä urheilulaji on suosikkisi?
       - Luulen, että oon enemmän urheilija :D ja suosikkinani pidän juoksemista.
        2. Mikä on lempivärisi? 
        - Limenvihreä on ollu mulla pitkään lempivärinä, mut nytte se on vaihtunu johonki ruskeeseen.
         3. Ketä ilman et voisi elää? 
       -  Mun sekavaa perhettä, ystäviä ja Tonia <3 ( ainakaa tällä hetkellä ilman tonia ei vois elää :D)
         4. Mistä pidät itsessäsi eniten ja mistä vähiten?
        - Pidän eniten siitä, kun olen niin sosiaalinen ja en osaa hirveästi murehtia :) Vähiten pidän siitä, kun olen aika äkkipikainen ja ylienerginen :D välillä se jopa häirihtee itseäni :D 
         5. Mikä on lempiruokasi? 
            - Mulla ei ole lempiruokaa :D 
         6. Mitkä kolme sanaa kuvaavat luonnettasi parhaiten? 
           - Huolehtiva, energinen ja iloinen :)
         7. Minne matkustaisit mieluiten? 
            - New york ois aika upea paikka!
          8. Miten keksit blogin nimesi? 
            - Pähkäilin eka sitä siskon kanssa, mutta sitte etin netistä vaa jonku aforismin ja siitä se sai alkunsa.
           9. Mikä on lempivuodenaikasi? 
            - Kesä! 
          10. Millaisia kirjoja tykkäät lukea (jos luet) ?
            - Inhoan kirjoja! eli vaikea arvata, että en lue niitä ollenkaan :D 
           11. Minkä väriset hiukset sinulla on (ilman värjäystä)? 
           - Blondi mä oon :P 

                                                                                      
        
       11 uutta kysymystä

        1. Onko sinulla  eläimiä? 
        2. Jos voittaisit miljoonan mitä tekisit sillä rahalla? 
        3. Lempi tv- ohjelmasi? 
        4. Oeltko käynyt ulkomailla jos olet niin missä? 
        5. Juotko teetä? 
        6. Mikä on paras katsomasi elokuva? 
        7. Paras bändi? 
        8. Mieluisin biisi? 
        9. Elämäsi unohtumaton päivä? 
       10. Elämän tarkoitus mielestäsi? 
       11. Onko sinulla sisaruksia? 

   Haasteen saivat!       



      
      

1 kommentti: