perjantai 23. marraskuuta 2012

                                                                                                                                                       
  • Rakastan hymyilemistä ja sitä kun minulle hymyillään.
  • Rakastan yksinään kuljeskelua.                                                                          
  • Rakastan mun perhettä todella paljon! Niitten ansiosta oon oppinu elämään. 
  • Rakastan mietiskelyä ja haaveilua. Sitä miten kaikki voi olla niin kaunista. 
  • Rakastan onnellisuutta. Pienikin teko tekee onnelliseksi. 
  • Rakastan mun ystäviä  ja mun poikaystävää ihan törkeesti! Ne pysyy mun lähellä, vaikka ite mokaisisinki. Ne huolehtii musta ja tukee mua.
  • Rakastan sitä tunnetta, kun nään ystäviäni ja ensimmäisenä ne tulee halaamaan minua. 
    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti